Swoosh!

Tiden går för fort, aahh vi är ju redan inne i mitten av februari, hur gick det till? Här hemma är det full rulle med jobb, kost, träning, visningar, bröllopsbestyr, födelsedager, ja det mesta händer nu känns det som. Eller ja, inte för mig just för tillfället, den här veckan står L för allt de ovanstående medans jag ligger på soffan och hejjar på ;) Jäkla Sara smittade mig med någon superhalsfluss-förkylningsgrej. 
 
Men det är dumt att klaga, hade en skön paus från vardagen här för någon vecka sen faktiskt, jag och tjejerna tog flyget över till london, kollade på ringar, åt god mat, strosade på Oxford street och dansade natten lång på gayklubb. En klockren och välbehövlig helg (Y)
 
Bröllopsplanerandet går framåt, vi har nu fått ut den officiella inbjudan och OSA-sidan fungerar på hemsidan. Vi har äntligen (!) fått tag i Levas så saker börjar klarna upp även på den fronten, vilket är superskönt. Vi har ju haft lite problem med dem på senaste tiden, då de dels inte svarat på varken mail eller telefonsamtal och dels eftersom de tydligen inte visste om det skulle kunna behålla sin verksamhet till sommaren då de hamnade mitt i ett uppköp med Gotlands kommun. Sånt här har en tendens att göra även den mest sansade person lite svettig när man ett helt gäng gäster som redan bokat resa och boenden. Men nu börjar det som sagt se ljusare ut :) 
 
Utöver det är vi i fullgång med dekorationer, målar ramar, hänger loss på auktioner och secondhandbutiker för att hitta grejer att skapa rätt känsla med. Det tar kanske upp lite för mycket av min icke-befintliga tid men det är ju så ruuligt så det struntar jag i. Man gifter sig ju bara en gång, så då måste man ju passa på att ha kul påvägen dit. Dessutom får jag en hel del hjälp, vilket gör allt mycket lättare :) Nästa sak att ta tag i är att hitta transport för mig och levve från vigselplatsen och boka florist.  
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: