Semlor & sånger

Officiellt frisk tror jag. Fyskiskt iallafall ;) Har varit ledig idag men eftersom jag inte vågar mig iväg till gymmet än så har jag sysselsattit mig här hemma med städning, rensning och fotografering. Nu väntar jag på att L ska komma hem så vi hinner med en promenad innan solen försvinner. 
 
Har förresten lyckats bestämma oss för alla låtar som ska vara med under bröllopscermonin nu, ingång, uppträdanden, utgång etc, tog ju bara 3-4 månader sisådär. Musik är lite av ett känsligt ämne här hemma och tydligen duger inte mina Glee-förslag ;) Nu ska vi bara fråga våra tänkta solister om dom vill har lust att sjunga i kyrkan. Håller tummarna! 
 
 
Bakade semlor för ett tag sen, och eftersom vi har våran alldeles egna super-allergiker så tvingas man pröva nya saker ibland. Den här gången handlade det om ett alternativ till mandelmassan så det fick bli en krokant-variant. Blev himla gott faktiskt. Körde även några traditionella till resten av sällskapet. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: