Only miss the sun when it starts to snow

Min lediga, lediga dag har varit riktigt skön faktiskt. Låg kvar och gosade runt i mitt varma, mysiga täcke ändå fram till 10. Sen blev det ett yogapass och därefter en kroppsrenovering i form av ett långt härligt skumbad med tillhörande skrubb, ansiktsmask, hårinpackning och alla andra såna där extremt onödiga, men åh så härliga grejer!
 
Efter det blev jag lite rastlös och funderade på att börja beta igenom saker på min att-göra-lista, men tog mitt förnuft till fånga och tvingade mig själv att slappna av och göra något kul istället, så det blev lite kvalitetstid med Sune. Tog därefter en sväng ner på stan för att handla lite vin till helgen och råkade få med mig en label-maker hem. Ja ja är the king of att införskaffa onödiga saker ;) Kan ha gått lite över styr med den ikväll redan och label-markat allt möjligt här hemma nu, inklusive Jessica (numera känd som Josso) som var här på kvälls-thé nyss. 
 
Summan av karedemumman, en riktigt härlig slödag!
 
 
Well you only need the light when it's burning low 
Only miss the sun when it starts to snow 
Only know you love her when you let her go 
Only know you've been high when you're feeling low 
Only hate the road when you're missing home 
Only know you love her when you let her go 
And you let her go 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: