Hemtenta, ångest och rosé.

Undviker min hemtenta, dricker te och slösurfar. Japp, så fungerar livet för den lata studentskan just nu, allt för att ge mig själv så mycket ångest och stress som möjligt över att jag inte ens har påbörjat mina uppgifter som ska vara inlämnade om 30 h..

Slösurfandet har iallafall mest gått ut på att jag sitter och dregglar över de här roséfärgade klockorna från Marc Jacobs. Har vart in på hemsidan och suktat efter dom ca 10.000 gånger det senaste året, så jag funderar faktiskt på att ge mig själv en examenspresent. Förutsatt att jag faktiskt gör (och klarar) den här hemtentan, överlever ännu ett examensarbete och lyckas få ut de det där jäkla papprena det kallar examensbevis.. Baggis?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: