Every man dies, but not all men really lives..

Helgen är över, eller ja, det var den ju för flera dar sen, men inte alla har tid över att hänga på internet ;)

Den var trevlig iallfall, fick äntligen se Marmeladorkestern, vilket visade sig vara en jättebesvikelse (kanske förstorade upp dom något i min fantasi också, elleeer? haha).
Sen så brassa jag & L iväg på en liten shoppingrunda i Eskilstuna på lördagen innan det var dags för partaj hos Jessica och söndagen spenderades precis så som lediga söndagar ska spenderas: I morgonrock hela dagen!

Vad jag har haft för mig därefter kan summeras kort och koncist: SKOLA. No more needs to be said..
Men i morgon är jag  L E D I G! Ska iof roa mig med att tvätta och såna oliiidligt spännande prylar, men ändå. Lär ju kanske umgås lite med L sen innan han åker. Den jäkeln drar ju till fjällen på torsdag klockan 05 med våra vänner, medans en annan måste stanna här hemma, jobba och dra in pengarna. Dålig stil fan.. ;)

Förvirrar sönder mina stackars shoppinghjärnceller, ena dagen handlas de bikinsar och nästa dag mössor.. Vädret förvirrar mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: