2 januari 2011

Efter ett trevligt nyår och en ledig dag så tar vi lite nya tag. Det här är året då det händer, fråga mig inte vad men något. Jag bara känner på mig att det här kommer bli ett intensivt och roligt år!
Idag på schemat har jag packning, städning, återbruk, ikea, skruva hyllor, köpa doppresent och försöka lägga upp tentaplugget inför veckan. Usch har ångest redan, har inte vart på föreläsningarna eftersom jag var i thailand, och har inte ens hunnit öppna dom 2 böcker vi vi har i ämnet (ekonomistyrning), och eftersom det är massa formler och matematik kan jag ju inte direkt ordbajsa mig genom den här tentan.. Hmm.. Typiskt.

Det är sån bra timing på allt känner jag, den här veckans ska det packas, handlas, monteras och städas allt för att vi ska hinna klart innan vi flyttar in på torsdag (!), och jag måste istället sitta i skolan och plugga tills djävulstentan på måndag, jobbar hela helgen så den försvinner och jag kan inte hjälpa till med flytten, och så fyller jag år på söndag. Känns dock som att min födelsedag blir prio 27, flyttar fram skiten så man får lite tid och folk kanske inte behöver fika sittandes på flyttkartonger ;)

Själva lägenheten i sig är inte heller klar och levve börjar jobba igen i morgon så han kommer ju sitta fast där nere på kvällarna. Stressad? Nej inte ett dugg..
Ja just det fick reda på att jag ska på dop på måndag också.. Great..


Haha, nej nu har jag beklagat mig nog. Det här kommer gå bra, bara andas och ta en sak i taget.
Hittade ett par coola strömbrytare nyss förresten, lite retro sådär.



Det är ju detaljerna som gör det hela :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: