So fluffy i could die

Har haft en riktigt grym helg!
Gårdagen var hur mysig som helst, bästa dagen på länge! Slänger upp några bilder och berättar mer i morgon tänkte jag, nu ska jag njuta av dom sista timmarna av den här veckan i soffan med film, choklad, och min elskling!


Blev lite shopping innan vi åkte hem från Stockholm idag, bland annat nya morgonrockar som vi kan smyga runt i här hemma.. AND THEY'RE SO FLUFFY I COULD DIE!!
Parfymen fick jag i present av L, har gått och smygluktat på den varje gång vi har vart ner på stan, misstänker att han tröttnade på parfymhörnan tillslut ;)


Okey, nu kom levve nyss och gnuggade loss mot min rygg i sin fluffmorgonrock.. dags att röra sig mot soffan alltså..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: