Njuu sa ja!

Nu börjar livet lugna ner sig lite grann här hos Högberg/Levin, vi har fått någorlunda ordning i lägenheten, skolan har dragit igång ordentligt och Max är back in buisness! (För er som inte vet så var Max spanskflaggad ett tag)

Jag ska strax bege mig ner mot staden för lite ärenden som måste fixas innan helgen. Ser fram emot den här helgen riktigt mycket, i morgon ska jag och Carrobarro bege oss mot el stockholmo för att gå på mitt livs första förlovningsfest. Det är Yasmin och hennes pojkvän som ska förlova sig och eftersom det har andra kulturtraditioner än oss mellan svenssons så blir det en stor fest med närmare 300 (!) personer, kommer nog bli skitkul!

Sen blir det att fara tillbaka till Stockholm igen på lördag, men det här gången med min kära sambo, vi ska ut till Almåsa för en miniweekend och prova på det här med mörkerkrog, har ju försökt att få in oss på en plats sedan innan jul men det har varit fullbokat, men så ringde jag igår och övertalade dom till att trycka in oss. Får väl se vad vi har gett oss in på..

Hoppas bara vädret vänder, okey för kyla men det är inte så mysigt att ta länga promenader längs vattnet om det snöar?? Jag sitter här hemma och försöker framkalla våren nu, går sådär..


Drog iväg till plantagen igår och köpte lite vårlökar som jag planterade i den fina Marimekkoskålen jag fick av mamma i födelsedagspresent, kan ju sitta och stirra på dom och inbilla mig sol och gröna gräsmattor..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: