D7000

Det här med att köpa ny kamera har ju inte varit det lättaste, när jag väl bestämt mig efter ett jäkla långt övervägandes så säljer jag iväg min bebis och lyckas spara ihop tillräckligt med pengar för att köpa min d90 som jag har spanat på så länge. Men sen när jag väl ska åka och köpa den så är den slut på tamefan varenda butik? Whats up with that? Den har liksom stått och hånat mig från hyllorna varenda gång jag har gått in i en teknikaffär tidigare?
Hursomhelst så har jag inte fått tag i den än, iallafall inte för ett vettigt pris..

Men så i natt förstod jag helt plötsligt varför.
Efter en pressrelease där dom avslöjar ett släpp av en ny kamera. Kanske är det meningen att jag ska spendera min framtid med dig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: