Mitt liv

Dubbla paralella kurser - ökade timmar på jobbet - säljer lägenheten - går på visningar för att hitta en ny - fixar allt inför thailand - säljer bilen - lagar dietmat - etc.
Varför har jag inte en kamera att dokumetara allt det här med?

Det är mycket nu (för ovanlighetens skull, eller?), men vi påminner varandra om att andas, kramas och bara slappna av emellanåt också. Min karl och jag är två personer som tycker om att ha mycket att göra och har oftast en miljon bollar i luften, men det är tur att vi har varandra till att påminna varandra när det behövs en stund till att få göra precis ingenting alls.

Nu börjar nedräkningen till Thailand på allvar, resan betalades igår och snart bär det av mot två veckor av sol, bad, och ren chill med helt underbara människor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: