Jag har ju faktiskt varit riktigt duktig...

Nyinkommet hos Nelly, kliar riktigt mycket i shoppingfingrarna kan jag säga.. klickklick?


L och jag var iväg och gjorde vår första "fettmätning" idag sen vi började med dietgrejset (har hållit på i lite över 3 veckor), och det gick ju över förväntan. Trodde typ han skulle läsa upp resultaten, kalla mig ett hopplöst fall och jag skulle få lov att dränka mina sorger med vin ikväll (okey det sista kanske var mer av ett önsketänkande). Men så var iallafall inte fallet, jag hade gått ner 3,5kg i kroppsfett vilket på mig motsvarar ca 5% av min totala fettprocent, wohoo! Sen hade jag även på något konstigt sätt lyckats gått upp 1,53 kg i muskelvikt <Emma det lär ju ha vart våra 3 gympass som gjorde susen>

Kändes nästan som lite för bra resultat, börjar misstänka att han fifflar med siffrorna för att få nöjda kunder, men Levve påstår att resultatet har att göra med att jag nu faktiskt äter 5 mål om dagen och inte typ 1 + massa choklad... Jag är fortfarande skeptiskt..
Nästa mätning bli om ytterligare 3 veckor, så vi får väl se vad domen blir då.. +80% i kroppsfett?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: