Sleepless



Hola!
Nyss hemkommen från lite kvällsmys hos Carro och Simon, alltid lika trevligt. Förutom det så har vi spenderat några timmar på IKEA ikväll med att rita upp vårt nya kök, kommer bli awsome :D Fick även med lite småsaker till nya lägenheten, två lampor till hallen och sen smög jag in på Nordik och fick med mig den stora väckarklockan jag har kikat på tidigare, fast i vitt ;)

I morgon vankas bröllop för L's papi om jag lyckas få någon kontroll över trollhåret, annars stannar jag fan hemma under täcket, och efter det vankas det utgång för att fira Frigun. Kommer fan inte ihåg sist jag var på krogen utan att vi gått hem tidigt för att jag ska jobba dagen efter, så nu jäklar ska vi skaka lite rumpa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: