No hitting!

Jag vet att folk förmodligen kommer hata mig för att jag säger det här, men är det bara jag som faktiskt tycker snön är mysig?
På mindre än 1 dygn har vi fått ett vitt, fluffigt och vackert täcke som lagt sig ner över staden. Inte regn, inte slask, nej riktig snö. Awsome ju!

Okey, nu sitter jag iof inne med min te-kopp, en stor filt och tända ljus och stirrar ut på det vackra genom mitt fönster, och jag vet att vid den här tiden i morgon kommer jag förmodligen ha tröttnat på blöta skor, utsmetat smink och en jäkla massa skottandes och skrapandes.


Men just nu tänker jag suga in så mycket jag bara kan av den här stunden, sitta här och beundra hur vacker vår helt plöstligt tysta stad är på natten, och bara känna hur jullängtan kryper sig på!


_________________
Tillägg: TOKÄLSKAR MIN NYA KAMERA :D Har pillat och läst nu i flera timmar.. Borde sova, men vill inte vill inte.
En tanke såhär i efterhand bara - det var nog en dum idé att hämta ut kameran innan tentan? Plugga känns rätt oviktigt just nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: