Wokat som fan

Gårdagen i små drag:
Förmiddagen spenderades hemma med tvätt och plugg, sen kom L hem och vi drog ner på stan. Han skulle byta en wokpanna, jag klippte mig och sen blev det lite kaffe i solen.
Klockan 18 var det dags för middag på Wenströmska, och sen fick vi skjuts till klockartorpet för att kunna cykla hem våra cyklar som har haft sleep-overs på jackes altan sen i lördags ;)

Nya kaffekoppar fick flytta in igår eftersom jag  har lyckats paja mina gamla och fått dom missfärgade.
Den snygga serien är ifrån Åhlens. Fick espressomuggar i samma serie av mamma när jag fyllde år - jättefina!

Sen råkade en mjukiströja och två läppglans hoppa ner i min väska också? :)


Idag då?
Pluggar hemma, snart kommer det förhoppningsvis några söta tjejer förbi och hälsar på sen är det bara fortsätta plugga fram tills träningen ikväll, skivstång hejhej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: