Waffels waffels waffels!

Idag är en bra dag, jag har fått sjukt mycket gjort, man får pengar + att det är våffeldagen!

Och jag har precis tryckt i mig på tok för många krispiga, underbara och alldeles för onyttiga våfflor, så många att jag faktiskt känner mig både illamående och uppsvälld, precis som det ska vara.

Har fått allting gjort på min att göra-lista förutom kompletteringsuppgiften, som jag ska börja med alldeles strax. Förutom min lista så har jag också rensat bland skåpen i köket, vart iväg till ICA en gång till och förberett maten. Nu är det fan dags för ner-varvning snart.

Använde ett recept på våffelsmet från viktväktarna, vart faktiskt riktigt gott
Våffla med skink- och lök röra
Våffla med grädde och hemmagjord jordgubbssylt




Har vän-abstinens btw, så om någon av mina vapendragare läser detta, KOM HIT OCH SÄLLSKAPA LITE!


xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: