Snöstorm i Afrika



Lugn dag, jag och Lisade struntade i skolan idag och bestämde oss för att träffas i morgon istället. Kom upp ur sängen runt 11 och drog sen och hämtade Limpan för att åka ner på stan. Träffade även upp Emma och Sara, fikade lite och försökte hitta lite av dom sakerna som står på att-köpa listan den här månaden.
Bland annat så köpte jag ansiktsvatten, och fick nu lov att pröva ett nytt eftersom mitt märke har utgått. Hatar verkligen när sånt händer, när man äntligen har hittat en produkt man fastnat för och som fungerar bra för en så ska dom alltid komma och förstöra för en, why? Jaja hursomhelst, får börja pröva mig fram igen tills jag hittar något nytt som funkar.
Sen tog vi maxen och försökte ta oss hem utan att köra på allt för många bilar påvägen och nu har jag och L nyss lagat lite pasta med parmesan och nötter.

Nu ska jag plocka lite här hemma och ta mig en kopp kaffe innan det är dags för afrodans (om man kommer fram i det här jävla vädret, fyfaaan vilka storm-infall det har vart hela dagen)

xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: