On a champagne high

PÅSKLOV som faaaaan. Skickade in sista uppgiften för den här kursen igår och tog sen en sväng ner på stan för att träffa upp lite fikafolk och köpa toning, trevligt tänkte jag - men ack så fel man kan ha. Kom ner och märkte att det hade dragits pengar från mitt kort under förmiddagen så jag stod utan pengar och när jag väl lyckades få tag i någon som kunde föra över till mitt konto så lyckas jag tappa bort mitt kort, blev till att gå in på banken, spärra och skaffa nytt.. HRMF... Känns som att det passar bra innan man ska iväg på weekend, NOT.

Men men, dagen gav med sig sen, fick alla mina saker på att göra-listan gjorda och var iväg på ett efterlängtat aerobispass på kvällen (:

______________________________

Just nu sitter jag hemkommen från Stockholm där allt gick hur fint som helst. Vi lyckades pallra oss upp i morse vid 5 allihopa och satt i bilen påväg mot huvudstaden innan 6, två tummar upp för oss.
Dagens största ärende var klart redan vid 10 och därefter begav vi oss mot Forum Nacka för lite shopping, vilket förvånansvärt nog gick både snabbt och billigt (: Jag och Emma fick våra räksmörgåsar och det blev en en tripp förbi systemet för att plocka upp lite vin till kvällen innan vi brummade tillbaka till Vässan igen.

Nu har jag precis lagat mat åt min över-arbetande karl och ska börja göra mig i ordning för att träffa upp tjejerna igen, deärdagsförvinmys



xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: