DONE

Äntligen klar med artikeln, wohooooo. Kvalitén på arbetet behöver vi kanske inte ta upp dock..
Har vart en seg vecka hittils, ingen träning, inga lektioner. Mest artikel-läsning och tagit hand om min stackars sjuka man. Men idag planerar jag på att få något gjort, ska iväg till Hälla om ett tag och fixa lite grejer, sen matlagning och städning och sen eventuellt följa med Carro och Simon på visning ikväll. Fiiint.

Nej nu taggar vi med lite Herr Al Fakir tycker jag (Y)

GB har släppt säsongens glassar nu, så det är bara börja testa sig fram för att hitta årets favorit.
Först ut blev Magnum Gold :)
Helt okey, inge mind-blowing direkt. Däremot så måste jag faktiskt klaga lite på en sak, dom använda sig inte av den där goda vaniljglassen med små svarta vaniljprickar som magnum brukar göra :/


xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: