Booked .

Ååhhh, livet är underbart!
Dag 2 på jobbet kändes bra, jag hände med lite mer idag så nu känns det som att man är på gång :) Efter jobbet så blev det en sväng förbi ICA maxi innan jag åkte hem och slängde ihop lite mat. Sen så var det bara sätta sig i bilen igen och hämta upp Emma innan skivstången. Träningen gick riktigt snabbt och det kändes som att de kanske är dags att lägga på lite mer vikter nästa gång (de kanske har börjat bildats någon form av muskler i kropp?)

Nu har jag precis tryckt i mig massa färsk ananas, tagit ett bad och.... damtadada - Skrivit ut ut bokningsbekräftelsen på min och L's weekend :):)

Det blir en tripp till Milano den 2 april, vi skippar påsken och lyxar till det lite med varandra istället. Kommer att bli jättemysigt! God mat, promenader bland alla vackra byggnader och så kanske lite shoppping på det ;) haha. Åker man till Milano så får man fan shoppa lite, eller hur Emma?

Lite bilder på hotellet - Watt Tredici Hotel


Ååhhh, längtar! Vill åka nu nu nu!



xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: