Awsome weekend .

Ledord för helgen: Skön

Gårdagen började med en lång och välbehövd sovmorgon för mig och älsklingen. Därefter så drog vi med oss Sara och Jocke på en liten lördags-utflykt till Åsby. Vi kikade runt och fikade lite, jättemysigt därute måste jag säga! Dessutom så var det ju inge fel på alla vackra saker dom hade i butiks-delen heller ;)
Dagen fortsatte med loppis, radiostyrda bilar, hemmagjorda hamburgare och avslutades tillslut med spelkväll hos Anna och Magnus.

Idag så har vi mest tagit det lugnt, fixat och trixat med lite småsaker som behövdes ta itu med. Hann även med ett step-pass innan jag och L kröp ner i soffan under en filt med lite Ben&jerrys. Vi skippade filmkvällen den här söndagen och fick ha några timmar quality-time, hur underbart som helst!


Gårdagens


Hur trött jag än är på snön så kan man inte förneka att den är vacker


Åsby var sjukt bra lördagsunderhållning. Jätte mysigt att bara glida runt där ute och kika på fina saker och dricka lite kaffe i deras mysiga café


Så sköna människor


Homemade burgers


Kanske blev lite mycket av det goda?

xx
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: