PP nästa ?

Det är fredagskväll, majoriteten av våra vänner är ute och super och ska förmodligen vidare ut på krogen och rumla runt i klackar och dricka drinkar. Och vad gör vi? Jo jag Sara Levve & Jocke sitter hemma med grönsaker som vi ska dippa i små svensson-skålar och kolla på film.....

... Men vet ni vad?


I FUCKING LOOOOVE IT!


Dagen har annars bestått av skola - ner på stan och hämtat mitt halsband & köpt nya träningsskor, och sen lite käk på Gränden innan vi begav oss hem till Nina för att säga grattis och prata lite med alla fylleskallar :)


Lyckades äntligen få tag i min dubbelsemla! Kan säga att jag satt alldeles själv i köket, läste lite chic och bara njöt av denna kalorifyllda skapelse!



Thats my name bitches!



För jag kan springa framåt, framåt! Och jag kan springa bakåt, bakåt! Och jag kan hoppa höjdhopp, höjdhopp! I mina nya socker.. ehh.. plast?



Skinnbyxor + träningsvärk = FAIL



Jag råkar älska min nya ramones tischa


xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: