Oh no, slut på snarkplåster :O



Shululu!

Ligger i sängen och lyssnar på min snarkande man (hans snark-plåster är slut). Hoppas att jag kan sova i natt trots att han drar timmerstockar här brevid, igår gick det verkligen inte.. Fick lov att gå ut och lägga mig på soffan :(

Gårdagen spenderades hos mamma, vi satt och pillade på hennes dator för att få ner alla nödvändiga program och fixa alla inställningar etc. Fick tillomed in spotify där på slutet ;) Sen efter drygt 6 timmars data-lekande så åkte vi hem till Helena&Jonas och hälsade på och jag fick office inlagt på mini-pc'n två tummar upp.

Idag vart det en sväng till skolan för att få hjälp med att lära sig hitta i alla databaser och sen en runda på stan med Limpan för att införskaffa lite nytt smink. Smink måste verkligen vara bland det tråkigaste man kan köpa, iallafall bas-grejerna..
Sen blev det hem och laga lite fläsk och löksås innan det var dags för ett bas/styrka-pass med Emma och nu ligger man nybadad och läser vetenskapliga artiklar. Snart dags att sova dock, om man ska orka med morgondagen också..

xx
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: