Min dag idag .

Idag är ingen vanlig dag, för det är Johoes födelsedag, hurrahurrahurra ^^

Godmorgon världen!
Blev väckt för någon timme sedan med frukost på sängen och sång av min kära sambo. Han påpekade även så fint efter ett tag att min födelsedag måste vara den enda morgonen på hela året då jag faktiskt är glad och trevlig när jag vaknar.. hmm.. förstår inte vad han pratar om :O
Tänker snart röra mig ur sängen och hoppa in i duschen en snabbis, annars blir det nog en lugn förmiddag eftersom jag inte ska fira med familjen förrän i morgon. Kvällen däremot bjuder på födelsedagsmiddag och kanske en och annan drink med mina flickor :) Kommer bli sweet (Y)

Jag ville i alla fall visa min fina födelsedagspresent/er som jag har fått nu på morgonen:

En jättefin och efterlängtad cappucinobryggare från OBH Nordica :D:D Weeeeiiii

En kaffekvarn och en mjölk-kanna

Kaffesyrup med hasselnöts-smak och kaffebönor

Tror ni jag blev nå glad eller?
Tack så jättemycket älskling!

Nej man kanske skulle gå och göra sig en hasselnöts-latte ;)

xx
Födelsedagsbarnet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: