Jobbsökande dag 2

Hämtade upp Sara idag för att åka ut till Hälla och Erikslund i hopp om att något företag där var i behov av att anställa 2 unga, otroligt begåvade och världsvana tjejer med glimten i ögat ;) Men icke..
Det finns verkligen inge jobb alls, efter att ha lämnat runt 20 cv:n så börjar det verkligen kännas hopplöst. På 9 utav 10 ställen så säger dom direkt att dom har för mycket personal redan som det är. Tyyyypiskt.

Fick beslutet från CSN idag om lån i alla fall villintevillintevillinte, dom hade även lagt upp en betalningsplan för det jag ska betala tillbaka sen förra terminen (bidraget) då jag tjänade för mycket pengar för att ha rätt till fullt bidrag tydligen.. Vem fan är det som hittar på de här dumma lagarna? IDIOTER!!

Jaja, de är bara ligga på och fortsätta sökandet. Nått litet helg-jobb borde man väl kunna skaka fram?


xx
Studentskan

Postat av: Izzy

Hörru lägg in ett cv på www.icamaxierikslund.se tror jag det är :) sen lämna ett personligen som jag gjorde. Vi kan ju behöva lite extra till at börja med :)

2010-01-13 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: