Ja men visst, fyra av fem toasters eller vad säger vi :)

Äntligen kan man andas ute igen, idag var det i alla fall bara -8 grader. Våren är påväg I feel it!

Har haft en skön dag för mig själv, gick ner i tvättstugan och satte igång en maskin innan jag mös ner mig i morgonrocken framför datorn med en mugg grönt körsbärs-te och en ny-lagad chili-omelett.
Resten av förmiddagen spenderade jag med kameran i högsta hugg, fick helt plötsligt lite otippad foto-inspiration och sånt måste man ta vara på ;)

Nu har jag precis kommit hem från ett core/bosu-pass och 14 minuter i solariet. Så just nu känns benen som spagetti och kinderna bränner. Precis som det ska va! Ska ner i badet nu och köra en ordentlig rengöring innan vi ska äta hos L's mamma om en timme.
Vad kvällen bjuder på efter det har jag ingen aning om än så länge..


xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: