Hund & hasselnötter .

Började gårdagen med ett träningspass och tog sen en tripp förbi Hälla för att köpa snarkspray dock utan resultat. Så jag och L fick åka ner på stan en snabbis innan vi begav oss mot klockartorpet för att hämta upp Baby dooog. Emma skulle ut på rajtan tajtan så jag och L fick ansvaret över Fendi över natten, mycket mysigt!

Det vart dock en väldigt tidig kväll, jag och Fendi somnade redan vid 21 och vaknade inte förrän 11 idag, har äntligen hittat någon som älskar att sova lika mycket som mig :)
Dagen har annars varit lugn, har pluggat och tagit några korta promenader. Nu på kvällen gjorde jag och L helstekt oxfilé MUMS. Och nu har filmkvällen börjat.. Kanske borde gå ut till dom andra.


Me and Baby dog


Asbra hund juh, när man skulle gå ut så typ sprang hon ut och kissade lite, och sen sprang hon tillbaka in. Frysa på långa promenader, no way! 


Hasselnöts latte


Sjusovarn

xx
Johoe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: