Hey there little afro-girl!

Vaknar som vanligt inte förrän 12.. Suger. Men det är så att L ligger och snarkar hela nätterna så man somnar inte förrän typ 3-4 när man är så trött så man tuppar av :P Idag står inköp av snark-preparat högst upp på dagens att-göra kan jag säga.
Nu sitter jag och inväntar L, Sara, Jocke & Emme, vi ska käka lite lunch tillsammans innan vi drar iväg till Huvudstaden över dagen. Blir lite shopping i Kista och sen vidare till Heron City för att se Avatar i 3D, hoppas den är så bra som alla säger, förväntningarna är rätt höga nu efter alla recensioner.
Prövade en ny hår-grej igår innan jag gick och lade mig och här ser ni resultatet:
Afro-Johoe. Okey för att jag är lockig i vanliga fall men de här var insane!


Men några hårnålar och rosetter senare såg det faktiskt riktigt bra ut


Har inte använt någon hårprodukt i överhuvudtaget (spray, mousse, locktång etc..)
Så för att vara a' naturell tyckte jag att det vart helt okey. En rolig frisyr som inte sliter allt för mycket helt enkelt!

Nej nu kom allihopa. FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
xx
Trollet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: