Gårdagen 260110

Hejhopp. Gårdagen var produktiv, först skola och artikelseminarium. Sen ner på stan för att fixa brynen och boka Thailandsresa. Trodde inte det skulle jag att jag bokade själv åt 8 personer, men det gick ju hur fint som helst. Sen kom Emma ner på stan och vi strosade runt lite och fixade lite ärenden innan vi begav oss hem hit för att äta lite och färga min utväxt (nu har jag inte längre en decimeter brun lugg, wihoo).
Färgen var däremot lite suspekt, när vi hade skakat den för att blanda färgcremen med vätskan så skiktade sig allting, och det blev en beige färg med massa mörkt skum uppepå, mycket skumt.. Men röd blev jag ju så varför klaga. Haha. Resten av kvällen bestod av pappersarbete och tråkigheter innan det var dags för träning.
Thailand bokat, och ett saligt gäng blir vi - Jag, L, Emma, Jacke, Sara, Jocke, Carro & Simon. Sen ska vi även möta upp Anna ocg Magnus där nere. Det här kommer bli askul :P


Min underbara älskling kom hem med en vårig bukett tulpaner - helt underbart såhär när man är lite dyster över att snön verkar komma tillbaka igen

xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: