For some people the sun never goes down .

Tjenixen!
Kan ha haft världshistoriens mest rastlösa dag idag, men nu börjar det ordna upp sig.
Gick runt här hemma som ett kolli hela förmiddagen utan någon större inspiration till att göra något vettigt.. Fick dock igång min espresso maskin så jag hann skicka i mig både en cappucino med hasselnöts-smak och en chai-latte ^^

När jag väl tog tag i mig själv och duschat bort all sömn/trötthet så åkte jag ner på stan en sväng, hämtade upp ett par byxor och gjorde några fynd :) Träffade även på Emma och kom överrens om att vi ska iväg och köra ett träningspass nu snart. Ska bara vänta på att L ska servera mig lite rödspetta först, MUMS.

Räknat ut vad det är?

En genomskinlig jetset-klocka, sminkborste från MUS och mascara blev dagens inköp.



xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: