Födelsedagsmiddag :)

Nu är allt färdigstädat tills i morgon, alla muffins står i kylen och det mesta är förberett. Det är bara tårtorna kvar men dom fixar jag i ordning i morgon tänkte jag :)
Nu ska jag alldeles strax röra mig ner mot stan för att möta upp mina pinglor och äta lite gott :) Ska bara hitta en väska som fungerar att få ner allt nödvändigt i.
L's outfit for the day. Han ska iväg med grabbarna och ha grabb-kväll

Min outfit, snyggt att halsbandet har fastnat kring ena bröstet :O

Ska försöka gå i mina svart skinnstövlar ikväll, problemet är att jag har lånat ut dom lite för mycket till folk som går med fötterna vikta åt andra hållet, så klacken har blivit nersliten åt fel håll för mina fötter, men det ska nog gå bra. Så länge vi håller oss borta från kullerstenen iaf..

xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: