Duktig kicka!

Idag har jag varit duktig tjej. Det blev en lång sovmorgon, men efter jag väl kom upp så har jag varit produktiv, jag har:

- Städat efter gårdagen
- Ringt CSN och bråkat lite på dom, samt kollat upp hur mycket jag måste betala tillbaka för förra terminen
- Kollat upp olika sorters stipendium
- Gjort om mitt CV och intresseanmält mig på massor av sidor på internet
- Lånat Levves mammas bil (max vägrade starta idag igen) och åkt ner på stan för att lämna ännu mera cv:n till olika
butiker (man kan ju alltid försöka)
- Köpt en ny datorväska och en klocka

Och nu ska jag laga lite mat och fortsätta städa lite.

Todays


Fick förresten världens finaste mink-päls av mina underbara tjejer, snygg va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: