080110

Öööööööh, magen är stor som en ballong. Jag och L har precis moffat i massor av pastagratäng och sallad, och nu kommer jag snart spricka.. Kan ha något att göra med all muffins-smet jag slickade i mig medans jag bakade också.

Nu är i alla fall hemtentan inskickad och det mesta är klarbakat/handlat tills på söndag :) Sköönt.
Idag blev det en sväng ner på stan för att köpa muffins-formar och lite annat grejs, fick även träffa Limpan och Emma en snabbis också. Vilket var välbehövligt, har känt mig lite isolerad under dagen när inte Max har fungerat, och man inte kan ta sig någonstans.. Men nu är han igång igen, bara ett mindre set-back som batteriet som var problemet :P
Happ, så vad ska man göra nu då?
Dagens

Kom på att högklackat inte var den smartaste idén kanske, så de fick bli kängor när jag åkte ner på stan


Resultatet av dagens bak: Kladdkaks-muffins & dumle-muffins. Finfint.

xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: