Lugna gatan

Blev en lugn fredag tillslut. Efter träningen så lagade jag och L mat tillsammans och sen blev det ett låååååångt bad och vips så var klockan över 21.. tiden går fort ibland. Vi funderade på att göra en ansträning och hitta på något ett tag, men ändrade oss rätt snabbt igen, mjukisbyxorna såg så lockande ut..

Nu ligger L och kollar på Basic Instinct 2 och jag ligger och redigerar lite gamla bilder, alldeles lagom med tanke på min energinivå idag..

I morgon blir det 30-års skiva som sagt och innan det tänkte jag komma iväg och träna.. Måste även bestämma mig om jag hade tänkt dricka i morgon eller om jag ska agera chaufför, hmm..


Kanske skulle inviga dessa godingar i morgon? Får se vad snön tillåter .


Reminder to myself: KOM IHÅG ATT FÖRNYA TRÄNINGSKORT.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: