Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp !

Tentan är gjooooord! Larmet stod på 06.30 i morse, vaknade och kollade lite på vakna med the voice innan jag steg upp och gjorde en riktig Gunde Svan frukost innan det var dags att röra sig mot tentan. Började ju bra med att jag inte hittade någon parkeringsplats och fick lov att ställa bilen på en parkering som krävde tillstånd, wtf! Sket i det iallafall, tänkte får jag böter så får jag det, och sprang sedan till tentasalen. Varför slutar det alltid med att jag måste springa fastän jag går upp i tid?

Efter 4 timmar, 8 dubbelsidiga a4:a, och en jäkla massa kramp i handleden senare kunde jag springa tillbaka till bilen och till min förtjusning så slapp jag böter den här gången (Y) Var nästan säker på att det skulle sitta en liten ful gul lapp på rutan med min tur, men icke :)

Har ingen aning om jag klarar tentan eller inte, men jag svarade på alla frågor iallafall, så nu är det bara att vänta och se. Men som vanligt så var ingen av dom frågorna som jag hade pluggat på med på tentan, why god, whyyyy? Hmm.. Börjar misstänka maskopi och konspiration against me.. Tåls att undersöka.


Nu har jag äntligen kommit hem iallafall, sitter och belönar mig med lite choklad-latte innan det är dags att ta tag i lite saker här hemma.
Blir ett corepass i eftermiddag med Limpan och Jessica, sen hem och göra sig i ordning inför Mathildas inflyttningsfest.

Blir fest för hela slanten i helgen, i morgon ska nämligen Frugan och Carro firas också. Kanske borde ställa vinet på kylning nu?


xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: