Granny smith !

Åååhh.. Är så grymt sugen på gröna äpplen. Såna där Granny Smith, ni vet dom som är riktigt knallgröna och där skalet smakar besprutning. Mmmmmmm... smakens.
Så om någon snäll själ där ute råkar bära på för mycket överskottsenergi såhär mitt i natten och har tillgång till bil så feel free att köra hemlevrans till mig om ni vill ^^



Natt-bloggning, javisst!

Hapnandesväckande nog så hann jag inte göra klart hela kursen idag, hmm.. Förstår fortfarande inte vad som gick fel. Eller jo.. Jag har helt enkelt ingen självdisciplin! Fan.. Dessutom är den här kursen helt j*ävla värdelös rent utsagt, känns inte som att uppgifterna alls är relevante gentemot kursmålen och sen har dom tryckt in typ 10 uppgifter på en 15 hp kurs !? Men jag är inte bitter, nej då. Bättre lycka i morgon eller vad tror vi?


Var iväg och körde ett aerobis pass tidigare ikväll. Och måste säga att den här gången var faktiskt typ bara halvsämst där inne, eller vad säger du Emma? Vi är på gång nu fan, vem vet nästa vecka kanske vi tillomed gör rörelserna i rätt takt :O

Morgondagen erbjuder ett rätt fullspäckat schema och först på to-do listan så står besiktning av Max. Blää. Misstänker att det kommer vara mindre givande då han har varit rätt tjurig på senaste tiden. Och jag har varken tid eller pengar att hålla på med massa ombesiktningar.. 
Men jag håller tummarna för att han självlagar sig under natten (och funkar inte det så kör vi på det gamla vanliga i morgon när vi kommer till bilprovningen; tajta jeans och bortförklaringar) ;)


xx
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: