Garden green

Skitväder, skitslask men främst av allt, skitkropp!
Kom iväg ner till Friskis idag, fixade nytt kort och tog även med gym den här gången, kan vara skönt att ha om det skulle vara fullt på ett pass eller om man vill träna innan skolan och så..
Men iallafall, tar ut gymbiljett, får på mig träningskorna och kliver upp på löpbandet. Kändes faktiskt riktigt bra, har kanske inte så dålig kondis som jag trodde? Hinner lagom komma igång och ska byta till crosstrainern när jag drabbas av en liten panikkänsla, jag räknar snabbt i huvudet och kommer på att känslan stämmer nog ihop med den tiden i månaden. FUCK..
Happ bara springa till närmsta toalett och sen bege sig hemåt igen.. Skitkropp.

Nu sitter jag här med uppblåst mage, huvudvärk och är allmänt otaggad. Har ca 1½ timme på mig innan vi ska åka till Jemmy men jag misstänker att det skulle behövas minst en vecka bara för att få ordning på mitt trassliga barr, hrmf..

Nej dra på spotify och försöka få upp humöret kanske.. I värsta fall så får jag väl öppna vinflarran redan nu..

Har letat efter ett mintgrönt nagellack, och hittade ett häromdagen, har bara dragit på ett lager nu blir nog bättre och tydligare färg med dubbla lager men jag tycker det var rätt fint annars :)


Är inte så mycket för Hello Kitty men tyckte faktiskt att flaskan var rätt söt, haha
29:- på HM färgen hette Garden Green




xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: