Fuel for Life

Får man inte spendera pengar på nya kläder så spenderar man det på ny inredning, får man inte spendera på ny inredning så shoppar man åt sambon istället, haha.. ;)

4 ½ av 6 att göra punkter fick jag gjorda idag iallafall (räkningar, ombesiktning, storhandla, tråkiga samtal, + lite plugg) Den punkten som blev helt bortprioriterad idag var faktiskt träningen, har sån jäkla träningsvärk sen igår och kände att jag ville vila min kropp lite om jag ska orka 2 träningsdagar till.
Istället tog jag och L en sväng ner på stan för en kopp kaffe och lite små-shopping. Så skönt att gå på stan precis innan allt stänger, inte en kotte i synhåll. Lugnt och skööönt helt enkelt.

Jag kom hem några kaffebönor rikare och L fick med sig ett par jeans och en ny kofta. Nu ligger han i badet och jag ska gå och sätta på lite te-vatten innan det är dags att krypa ner i sängen.

No more bootcut, how will you survive honey ?


xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: