2 kurser avklarade!

Har fått resultaten av förra kursen (typ 1 månad försent men men) och har klarat mig även den här gången :) Skönt att slippa kompletteringar och omtentor.. Fick till och med VG på tentan = duktig Johoe klappar mig själv på huvudet

Nu gäller det bara att komma igång med den här kursen ordentligt, vilket av någon konstig anledning verkar jättesvårt, eftersom jag hela tiden går och skjuter på det..
Men idag, nu jävlar, jag känner det på mig, det här är dagen då jag gör en hel kurs på 1 dag, right?


Nej nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe, så hjärnan orkar bearbeta alla akademiska meningar..


Måste verkligen få tag i ett nytt jobb nu, kryper på väggarna här hemma snart! Förstår inte hur folk klarar av att vara arbetslösa längre perioder :/

xx
Johanna






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: