100205

Fredagen:


Spenderade hela dagen med att städa, hann inte göra lunch så jag passade på att pröva en ny shake med päronsmak. Smakade skit vekligen! Usch, fick kväljningar och fick lov att svepa i mig typ en halvliter juice efteråt bara för att få bort smaken.. Nej jag håller mig nog till min chokladsmak.


På eftermiddagen smet jag iväg på ett core-pass och lite solning med Emma, och sen blev det hem för att laga lite kvällsmat :)


Sen drog vi iväg och bowlade lite med Anna och Magnus, haha gillar verkligen ljusspelen som Bellevue kör med på kvällarna ;)






Och guess what? Jag suger fortfarande lika mycket på bowling... typiskt.
Fan va paff jag/alla skulle bli om jag en dag bara kom ut på den där plastiga banan i dom där lånade, söndersvettade bowlingsskorna och bara ägde alla. Ha, coolt. But not likely to happen in this lifetime..

xx
Johoe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: