Vinrus

Helluuu, allt bra?
Med mig är det toppen iallafall, har haft en fullproppad dag som avslutades med tacomys tillsammans med mina underbaringar :)

Nu sitter jag här och avnjuter mitt 3:e glas vin, ska strax tvätta bort sminket och krypa ner i sängen men det är något som fattas.. JO MIN PLUTT.
Saknar min bäääbe så mycket. I vanliga all brukar jag tycka att det är skönt att få några dagar för mig själv då och då när han åker iväg på "affärsresor" men den här gången så vill jag faktiskt bara att han kommer hem. Känns så tomt här hemma, och jag saknar hans närhet.. Men men, får bita ihop. Nu är det ju faktiskt bara 2 dagar kvar tills han kommer hem.

Postat av: Emz

Fyllesnack! Kommer du ens ihåg att du skrev detta? ;)

2010-04-15 @ 12:19:08
URL: http://seavalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: