Trött på systemet

Dagen har rullat på snabbt, har hunnit med att jobba, träna och varit iväg till återbruket :) Nu har jag precis lagt på telefon efter ett samtal med med HR supporten från IKEA och tydligen så är det helt jävla omöjligt att dra normal jäkla skatt på mig så länge jag bara jobbar på IKEA och inte jobbar heltid :O Blir tokig.. Dom drar alltså bara en viss % av mig vaje månad den här månaden blev det typ 8%, vilket med all säkerhet kommer leda till att jag får betala tillbaka nästa år, gaaah - blir så trött på systemet ibland...

Nej nu ska jag ägna mig åt positiva tankar här ett tag och läsa lite kurslitteratur istället.

En bild som ger positiva tankar, från i lördags morse - frukost på balkongen i solen med världens bästa man!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: