Goa gubbar

Är fan riktigt sur på vädret, hur kan det gå från +15 ena dagen till snöstorm nästa dag? Inte konstigt att folk är konstant sjuka.
Vår hall är överfull med 3 olika säsongers jackor och skor för att man ska kunna vara förberedd på morgonen, sjukt ju?

Jag trotsade iallafall snön med att äta årets första jordgubbar, smakade som en liten bit av himmelen ungefär.


strawberries.

Efter boxningen nu ikväll så drog jag med mig L till Maxi, och jag måste säga att det är riktigt rogivande att strosa omkring där efter klockan 21 när butiken är helt tyst och man inte behöver trängas med nittontusen kundvagnar och stå en halvtimme i kö.


trött på att behöva färga utväxten var tredje vecka och nu när sommaren <förhoppningsvis> är på ingång så är det svårt att underhålla den röda färgen utan att den blir rosa-dassig av solen, så jag tog beslutet att försöka tona ner lite åt det bruna hållet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: