Blue my mind

Okey kan bekräta att 20.50 var för tidigt för att gå och lägga sig igår, somnade inte förrän 00 iallafall..

Dagen i stora drag - skola - tvätta - balkonghäng (kaffe, läsa, läsa, dator, läsa) - och nu ska jag snart röra mig mot Emma och Jackes altan, har blivit erbjuden burgers fan :) Och vem tackar nej till det när man har druckit shakes det senaste 7 måltiderna? Inte jag iallafall..

Ska man behöva fika själv i det fina vädret så ska man iallafall få gott fika - hasselnötslatte med extra skum, kiwi och choklad (som jag lyckades tappa bort påvägen ut till balkongen?)
Slängde även på lite vårigt lack medans jag satt och filosoferade på balkongen


Såg nu att vårt aerobics pass var borttaget den här veckan igen :O:O Vad är det som händer?? Det här är inte okey! Jag strejkar fan snart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: