Tenta, halloweenfester och binglotto .

Äntligen är första tentan gjord! Känner mig ungefär 10 kg lättare :) Vi hade den kl 08.30 i torsdags och ca kl 10.00 gick jag ut och kände mig enormt lättad och ganska säker på att jag klarar den, men man ska väl inte ropa hej än kanske.. Vi får väl se :)

Helgen har varit fylld av halloween-firande. Igår hade Linda inflyttning/halloweenfest, vi lyckades trycka in typ 20 pers på 24 kvadratmeter. Att alla var utklädda gjorde inte saken lättare, man fick akta sig när man förflyttade sig runt i lägenheten, annars fick man ögat utpetat av en vinge ;) Det vart en trevlig kväll med en snabb utgång på konrad eftersom Emma lyckades övertala mig och levve om att krogen var påväg att stänga så vi skulle skynda oss ut (när den egentligen bara halv 1) haha. Sen blev det fyllekäk på BC och hem å sova.
Idag var det upp, bakis-käka, iväg till jobbet för att fixax iordning för halloween fest nr.2, som blev riktigt lyckad :D Nu ligger jag här i joursängen mätt och lite trött.



I morgon är en viktig dag för mig och L så det blir mys, och sen kör vi på binglotto igen eftersom jag vann en ny lott förra veckan (eller ja, tekniskt sett så vann Larsson den, men han gav den faktiskt till mig) ;)

Nej, nu ska jag lägga mig och kolla på en dokumentär om "sanningen"... weeeeiiii. (Y)
Bilder från gardagens halloweenfest kommer upp senare :)


Inlägg: Saknar morsan som fan, dags att åka hem till Enköping och kramas lite tror jag. Hon är fan grym..

xx
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: