Sorry .

Blev inget inlägg igår, hade fullt upp hela dagen med att förberede mig för redovisningen som ska göras om ca 1 timme. Kunde inte sova alls i natt, sov mellan 12-01 sen efter det låg jag vaken till 05, efter det började jag småsomna lite i omgångar men drömde bara mardrömmar hela tiden så gav upp tillslut och gick upp.. Känns som man kommer vara pigg idag :/ Noooot.

Maten igår:
09.00 citronvatten + linfröshot
09.30 gröt på bovete etc. med äpple
12.00 rester från i onsdag (varm bulgursallad)
14.00 1 äpple
18.00 ugnsgratinerade rödbetor med fetaost och grönsallad
20.00 grönt te och vindruvor

Nej nu ska jag bege mig mot skolan så jag får den där jäkla helvetesredovisningen klar.

xx
Mycket trött och lite nervös Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: