Feeding my feets .

Det har inte riktigt gått att uppdatera som det ska här på bloggen, vet ej varför men nu verkar allt funka normalt igen :)

Har nyss varit på ICA-ettan och hämtat ut lite stuff från Nelly, fick tyvärr lov att skicka tillbaka de blåa efterlängtade små sakerna eftersom de var lite trånga men men..


Mina favoriter, gillar färgen starkt


Grey ones, trodde färgen skulle vara lite mer beige men dom var mycket fina ändå


Ett par enkla ballerina som inte kostade mig mer än ynka 50:-, är alltid bra att ha till
nästa sommar


Är alltså dessa som var lite trånga :/ Det fanns inte kvar något par i större stl heller såg jag så det var ju synd :(

Enough about shoes.
Har en lång skolvecka (mån-fre) följt av ett kort arbetspass och därefter helg :) Känns som evigheter dit...
Fast nu ska vi inte vara negativa, i morgon är det redan onsdag och då är det ju bara typ 1 dag kvar för sista dagen räknas ju inte, eller vad säger du Linda ;)

Har haft en riktigt skit-dag idag, så därför tänker jag nu glömma allt vad skola/jobb/omvärlden heter och krypa ner i soffan med lite half-baked och glo på film.
Egentligen borde jag läsa kursböcker och plugga men det tänker jag faktiskt skita i ikväll.



Skepp o hoj´- drick oboy.

xx
Johoe

Postat av: emz

FUSK! Mitt har inte kommit än..

2009-11-17 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: