En ledig måndag, what to do ?

Det har verkligen inte funnits någonting att göra idag, har haft helt tomt på min to-do-lista....
NOOOOOOOOOOOT.

Haha, nej men allvarligt så har jag faktiskt inte haft någoting jag måste göra, vilket har varit/är otroligt trevligt :)

Linda kom förbi i morse och vi käkade frukost och så, sen åkte jag och maxen iväg en sväng till Erikslund för att träffa mamma lite och hinna kramas innan hon drar till Thailand på fredag. Hon hade med sig morfar och moster med familj också så det var ju nice (Y) Vi sprang runt och småhandlade lite, jag hittade sprayfärg till mina lyktor och morsan fick med sig en kamera hem. Lite mat hann vi få i oss också innan dom skulle åka hem till Enköping igen.

Nu är jag hemma igen och har nyss ändrat färg på dom tråkiga lyktorna i vardagsrummet (lägger upp en bild sen) och förberett oxfilén tills ikväll, jag och L ska nämligen ha lite mysmiddag när han kommer hem. Jag hoppas verkligen att jag lyckas med det här jäkla köttet nu så man får det så där gott och saftigt som bara vissa restauranger lyckas med, men med min tur och matkunskap så ska jag kanske vara glad om jag inte bränner sönder det ;)

Nej nu ska jag softa på soffan ett tag och verkligen njuta av att inte ha något att göra ett tag till. I morgon börjar nya kursen och vi får resultatet från en av inlämningarna från förra. nej nu började jag känna mig stressad igen.. damn! Dags för en kopp chai-te och soffan NU.


Just nu.
Väntar fortfarande på min plattång, går runt och ser ut som en bäver i huve.
Jäkla bangerhead! :@


Uppdatering: Jag vann på binglotto igår också, den här gången var det tillochmed jag som i jag och inte larsson som vann! Hela 100 kronor (stolt) :D Jag skulle vilja tacka mamma och tanten på erikslund som valde lotten åt mig!

xx
Trollet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: