All work and no fun .



Morsning korsning.
Sitter här och drömmer mig bort bland etagehus med fönsterväggar och häftiga funkis-lösningar, när jag egentligen borde läsa mina jäkla kursböcker.
Hjälpte Jenny & Jimmy att flytta till hus i lördags, och man blev ju inte ett dugg sugen på att säga upp sig, sluta skolan och bosätta sig långt ut på landet och njuta av tystnaden, nääää. Damn it.

Det har varit en trevlig helg, blev jobb i fredags, sen flytthjälp och hemmafest här i lördags, igår körde vi på soffdag och sen så böt vi ut filmkvällen mot lite New Moon på kvällen :)

Orkade inte ta mig upp till lektionen idag, har inte tyckt att just den här lektionen har varit givande de senaste gångerna jag har varit där så jag passade på att plugga lite här hemma istället. Nu är det snart dags att dra sig iväg till jobbet :) *puh* Har ingen större lust, har massor av grejer jag skulle behöva fixa med här hemma.. Men eftersom det inte finns någon snäll människa där ute som vill sponsra johoes-behov-av-onödiga-saker-fond så måste man ju tydligen jobba också :P Typiskt.

xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: