Stryktorrt, tack!



Sov riktigt länge idag faktiskt, gick inte upp förrän det var 5 minuter kvar innan tvätttiden började. Drog på mig ett par mjukisar, borstade tänderna och gick ner.
Mitt stora problem när jag tvättar är att jag somnar om varje gång jag kommer upp i lägenheten igen mellan varven. Eftersom man snart ska ner igen så går det ju inte att göra så mkt där emellan heller. MEN!
Idag fick jag en snilleblixt, så efter jag sattit på första 2 maskinerna gick jag upp, gjorde i ordning te och hällde ner i en termos, tog datan under armen, stoppa ner en apelsin i fickan, sen vände jag på klacken och gick ner i tvättstugan igen :) Så nu sitter jag här med datan i knät och dricker te :) Lämnar tvättstugan om en halvtimme dock för då börjar torktiden och det tar mkt längre tid :)

Jag är inte så dum som jag ser ut ibland!....

......Eller jo, förmodligen, för det meste iaf, kanske.. Allt är ju relativt, men vafan, hey I'm still a rockstar :D

xx
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: