På söndag lämnar vi vårt ruskiga Sverige .

Wihooo!
Nu är min och älsklingens resa äntligen beställd :):):)
På söndag morgon sitter det två bakfulla troll på ett flyplan påväg mot Sharm El Sheik :D
Kanske dags att börja leta efter passet igen? Haha, hittade det för några veckor sen men har självklart lyckets tappa bort det igen. Hrmp.. 20 år och redan senil!, ja!

För övrigt har jag försökt agera snäll flickvän idag, har städat L's lägenhet (plockat, dammsugit, dammat, torkat golv), diskat, lagat matlådor, diskat igen, lagat ännu mera matlådor, diskat igen, sorterat tvätt, städat balkongen, lagat mat, bakat mufiins och handlat lite :)
Duktig Johoe! *ger mig själv en klapp på axeln*

Nu blir det lite egentid i väntan på att L kommer hem i form av ett varmt bad och mina sluta-röka-bok, haha.

xx
Johoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: